فروشگاه آفرود
بزن بریم

درباره ما

شروع Iran4wd توسط متخصصین آفرود

وحید ازگلی

متولد شب یلدای 1365, اهل شمرون,

آغاز آشنایی من با این رشته در بهمن 1381 بوده است.

سال 81 از طریق آقای حمید بریری با این رشته آشنا شدم. بلیزر اولین ماشین خودم را در سال 1381 خریداری کردم و بیشترین گرایش سفر های من به سوی جنگل و کوهستان بود تا این که در سال 86 با بیابان آشنا شدم ولی ماشینم توانایی عبور در بیابان را نداشت. تا این که در سال 87 ماشینم را با پاترول تعویض کردم و سفرهای بیابانی بیشتری داشتم.

قبل از این یک گروه بلیزر سوار بودیم که من اسم این گروه رو Irank5 گذاشتم و سفرهای اطراف تهران را برگزار می کردم. بعد از این که در سال 88 ماشین خودم را با یک پاترول تعویض کردم تصمیم گرفتم اسم گروه رو به Iran4wd تغییر بدم و جدی تر شروع به فعالیت های طبیعت گردی کردم و در همان سال تصمیم گرفتم ماشین های همسفرانم را تجهیز کنم و Iran4wdaccessories تاسیس کردم و در این مدت 20 ساله در یک سری از مسابقات کشوری حضور داشتم و 5 دوره قهرمانی کشور را دارم. تیم Iran4wd سالها مسابقه آفرود فعالیت داشته که بابک فقیه نصیری قهرمان این مسابقات بوده و در حال حاضر با توجه به نیاز های جامعه آفرود شروع به تولید تجهیزات طبیعت گردی کردیم.

بابک فقیه نصیری

مهندس بابک فقیه نصیری متولد 17 دی 1367 اهل تهران از سال 86 علاقه مند به این رشته شدم و از سال 88 عضو تیم Iran4wd شدم و از سال 89 پا در عرصه مسابقات قهرمانی کشور نهادم و دارای مدرل مربیگری از فدراسیون اتومیبلرانی و موتورسواری و در حال حاضر ریاست کمیته آفرود استان تهران را دارا هستم.

دارنده 38 عنوان قهرمانی کشور 2 سال مرد سال آفرود کشور و 5 سال نفر اول کلاس آزاد, 2 سال هم نفر دوم کلاس آزاد, و یک سال نفر سوم کلاس آزاد شدم

آیرون من IronMan

تیم Iran4WD در سال 90 قصد داشت کمک فنر برای مسابقات از خارج کشور وارد کند با مذاکرات با کمپانی آیرونمن تصمیم بر این شد که ما نمایندگی آیرون من را به صورت انحصاری داشته باشیم و شروع به فعالیت کردیم. مجموعه Iran4wdaccessories فعالیت خودش را از سال 88 آغاز کرد که در کنار همه ی این ها ما تور های ورودی هم فعالیت داشتیم